Na uczniach największe wrażenie wywarła wielkość i możliwości lokalowe ośrodka: teren o powierzchni 27 ha, hotel (457 pokoi, 900 miejsc noclegowych), centrum konferencyjne o powierzchni 1800 m2 z 11 salami konferencyjnymi, możliwość przeprowadzenia konferencji do 850 osób, możliwość przygotowania bankietu do 500 osób, strefa SPA z krytym basenem i saunami, sala sportowa (siłownia i fitness), kręgielnia, restauracja.
Na zakończenie pan Jakub Kwiatkowski powiedział o plusach i minusach pracy menedżera w odniesieniu do siebie samego. Za plusy uznał:
- różnorodność wykonywanych obowiązków,
- kontakt z innymi ludźmi,
- możliwość poznania znanych osób ze świata show-biznesu.
Niestety, praca ta wiąże się również z pewnymi niedogodnościami takimi jak:
- praca w weekendy,
- praca w święta,
- praca w godzinach wieczornych i nocnych.
Spotkanie i rozmowa z menedżerem dała uczniom możliwość zapoznania się z warunkami i standardami pracy w tak dużym obiekcie.
Bardzo serdecznie dziękujemy panu Kwiatkowskiemu za przybycie do naszej szkoły i podzielenie się własnymi doświadczeniami zawodowymi. Życzymy satysfakcji z pracy oraz sukcesów w rozwoju zawodowym.