ul. Świętojańska 82, tel./fax: 29-742-48-61

bip logo pomn1 grad

instaling buzka male

instaling logo male

W dniach od 13 do 15 maja 2024r. 40-osobowa grupa uczniów z Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej ,,Kopernik” w Wyszkowie pod opieką p. A. Oniśk, p. A. Rychlickiej oraz p. S. Błońskiego wzięła udział w wycieczce szkolnej ,,Promem do Szwecji”.

Pierwszym punktem wycieczki było Trójmiasto, w tym: Westerplatte, spacer po Długim Targu w Gdańsku, Skwer Kościuszki w Gdyni oraz spacer po molo w Sopocie. Po całodziennym zwiedzaniu Trójmiasta młodzież mogła zrelaksować się w Aquaparku w Redzie.

Następnie udaliśmy się do portu w Gdyni, gdzie po  odprawie celnej weszliśmy na prom płynący do Szwecji. Uczniowie zostali zakwaterowani w kajutach i udali się na kolację. Po czym wspólnie mogliśmy podziwiać widok bezkresnego morza. Nad ranem zaś wielu z nas, pomimo wczesnej pory zachwycało się wschodem słońca.

Drugiego dnia wycieczki zwiedzaliśmy Szwecję. Zaczęliśmy od spaceru po przepięknych uliczkach Karlskrony, miasta położonego na 33 wyspach archipelagu Blekinge, nad Morzem Bałtyckim. Byliśmy w najstarszej dzielnicy miasta Björkholmen na wyspie Trossö, gdzie podziwialiśmy małe, drewniane kolorowe domki. Następnie udaliśmy się do Marinmuseum – Muzeum Morskiego w Stumholmen, gdzie poznaliśmy historię szwedzkiej Marynarki Wojennej. Jedną z atrakcji tego miejsca było zwiedzanie okrętu podwodnego HMS Neptun na dwóch poziomach. W muzeum mieliśmy chwilę przerwy, którą przeznaczyliśmy na lunch. W północno – zachodniej części wyspy Trossö zatrzymaliśmy się na placu Fisktorget, gdzie kiedyś funkcjonował słynny plac rybny, a dzisiaj przypomina o tym znajdujący się na nim pomnik rybaczki. Kolejnym punktem wycieczki było miasto Kalmar na południowych rubieżach Szwecji, gdzie zobaczyliśmy XII-wieczny zamek, który w przeszłości pełnił rolę ważnej fortyfikacji oraz siedziby szwedzkich królów. Jadąc z Kalmaru na Olandię pokonaliśmy najdłuższy w Szwecji bo aż 6-kilometrowy most łączący miasto ze stałym lądem.

W godzinach wieczornych wróciliśmy na prom Stena Estelle, gdzie nocnym rejsem wróciliśmy do Polski. Ostatniego dnia wycieczki ruszyliśmy szlakiem naszego patrona Mikołaja Kopernika. Zwiedziliśmy katedrę Wniebowzięcia NMP i św. Andrzeja we Fromborgu, gdzie pochowano Mikołaja Kopernika. Dodatkową atrakcją była możliwość „wdrapania się” niezwykle klimatycznymi, krętymi schodami na poddasze katedry.

Końcowym punktem wycieczki był Elbląg, gdzie odbyliśmy dwugodzinny spacer z przewodnikiem ulicami Starego Miasta, podczas którego poznaliśmy jego historię i zabytki.

Mamy nadzieję, że wycieczka ta dostarczyła wszystkim uczestnikom wielu miłych wrażeń i przeżyć. Była niezwykłą przygodą i wspaniałym doświadczeniem, które na zawsze pozostanie w naszych wspomnieniach.

I DZIEŃ - TRÓJMIASTO

II DZIEŃ - SZWECJA

III DZIEŃ - FROMORG i ELBLĄG

Indywidualne wyniki egzaminu maturalnego będą dostępne w systemie ZIU
9 lipca 2024r.
od godziny 08:30

Obowiązują loginy i hasła przekazane w bieżącym roku zdającym. Należy wejść na stronę https://wyniki.edu.pl, a następnie zalogować się wprowadzając login i hasło lub wybrać inny sposób logowania: profil zaufany, e-dowód lub bankowość elektroniczną.

Świadectwa dojrzałości będą do odbioru w szkole 9 lipca 2024 r. od godziny 9.00 do 17.00 w gabinecie wicedyrektora szkoły p. Justyny Radau.
W następnych dniach świadectwo można odebrać w sekretariacie szkoły w godzinach 8:00-16:00.

Przy odbiorze dokumentu należy okazać się dokumentem tożsamości. W przypadku braku możliwości odbioru świadectwa można upoważnić inną osobę do odbioru świadectwa (druk w załączniku).

Załącznik: Upoważnienie do odbioru świadectwa

Absolwenci, którzy przystąpili do wszystkich egzaminów obowiązkowych, a nie zdali tylko jednego egzaminu z przedmiotu obowiązkowego, mają prawo przystąpienia do egzaminu w terminie poprawkowym:

• część pisemna egzaminu poprawkowego matury przewidziana jest na 20 sierpnia 2024 r. (wtorek) o godz. 09:00, natomiast część ustna 21 sierpnia 2024r. (środa). Egzamin poprawkowy matury zostanie przeprowadzony w szkole, w której zdający przystąpił do egzaminu maturalnego w maju br.

Warunkiem przystąpienia do egzaminu w terminie poprawkowym jest złożenie do dyrektora szkoły w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników tj. do 16 lipca br.Oświadczenia o zamiarze przystąpienia do egzaminu maturalnego z danego przedmiotu w terminie poprawkowym (druk do pobrania w sekretariacie szkoły).

Wyniki matur poprawkowych zostaną opublikowane online w systemie ZIU - 10.09.2024r.

Justyna Radau - wicedyrektor szkoły

HARMONOGRAM BADAŃ LEKARSKICH
dla kandydatów do szkół ponadpodstawowych w Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej "Kopernik" w Wyszkowie

Kandydatów zapraszamy na badania lekarskie w dniach 18 i 19 lipca 2024r. według poniższego harmonogramu:

18.07.2024 r.

• godz.10.00 - Technik elektryk, Technik informatyk
  • godz. 12.00 -  Technik logistyk, Technik spedytor

Zapraszamy!

21 czerwca br., już po raz kolejny w tym roku szkolnym, zapełniła się hala sportowa przy Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej „Kopernik”. Tym razem świętowano uroczyste zakończenie roku szkolnego 2023/2024. Miło było nam gościć: Starostę Powiatu Wyszkowskiego Panią Marzenę Dyl, w imieniu dowódcy Pierwszej Warszawskiej Brygady Pancernej w Wesołej kpt. Patryka Pindelskiego, prezesa Związku Rzeczypospolitej Polskiej  płk. Sylwestra Raniszewskiego, księdza kanonika dr Zdzisława Golana oraz przedstawiciela Rady Rodziców Panią Martę Tolak, ponadto dyrekcję, rodziców, nauczycieli i oczywiście uczniów naszej szkoły.

Czytaj więcej: Zakończenie roku szkolnego 2023/2024

Zapraszamy uczniów, rodziców na uroczyste zakończenie roku szkolnego 2023/2024
w Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej "Kopernik" w Wyszkowie, w piątek 21 czerwca 2024 r.   o godz. 09:00.

Uczniowie wraz z wychowawcą w dniu zakończenia roku szkolnego proszeni są o przybycie na halę sportową o godz. 8.45.
Obowiązuje strój galowy.

Serdecznie zapraszamy!

Na początku czerwca uczniowie klasy 1 TPS wraz z wychowawcą Panią Katarzyną Prosińską wyruszyli pociągiem na trzydniową wycieczkę do Augustowa.

Augustów położony jest w północno-wschodniej Polsce na terenie Suwalszczyzny nad rzeką Nettą. Otoczony dziewięcioma jeziorami i lasami Puszczy Augustowskiej stanowi doskonały ośrodek żeglarski i uzdrowiskowy, jest też ceniony ze względu na swoje walory przyrodnicze – znajduje się na terenie Zielonych Płuc Polski.

Czytaj więcej: Z Wyszkowa do Augustowa – wycieczka klasy I TPS

29 maja w naszej szkole odbyło się wydarzenie CEZiU Summer CUP. Była to druga edycja Szkolnego turnieju piłki nożnej połączonego z obchodami Dnia Dziecka. Tego dnia szkoła przekształciła się w radosną przestrzeń pełną zabawy i sportowej rywalizacji. Nastroje były niesamowite – wszyscy uczniowie, nauczyciele i rodzice wspólnie bawili się kibicując swoim drużynom. Korytarze i boisko wypełniły się śmiechem, okrzykami radości i gromkimi brawami.

W turnieju wzięło udział 16 zespołów, które grały systemem pucharowym. Rozegraliśmy 16 spotkań pełnych emocji i dobrej gry. Kibice nie mogli narzekać na nudę, ponieważ każdy mecz dostarczał wielu wrażeń. Sportowe zmagania były okazją do pokazania ducha walki oraz umiejętności piłkarskich uczestników.