Konkurs polega na zaprezentowaniu projektu adaptacji do zmian klimatycznych na przykładzie wybranego miasta/gminy/obszaru (np. sołectwo, miejscowość, dzielnica, osiedle). Punktem wyjścia powinien być wpływ antropogeniczny na środowisko naturalne. Następnie wykazanie działań (systemowych) ograniczających udział człowieka w kształtowaniu klimatu.
Czytaj więcej: Konkurs „Adaptacja do zmian klimatu według mnie”
Zapraszam uczniów do wzięcia udziału w konkursie związanym z tegorocznym hasłem. Prace zespołowe (2-, 3-osobowe) w formie prezentacji, makiet oraz plakatów „Chronione gatunki roślin i zwierząt w Polsce i na świecie” należy dostarczyć do nauczyciela geografii - pani J. Ludwiniak do 10 kwietnia.
W tym roku czkały na nas następujące atrakcje: premiery najlepszych światowych marek, m.in. Yamaha, MV Agusta, BMW, Harley-Davidson, KTM, Triumph, Bajaj i Kawasaki, wiele stref tematycznych jak moto cross czy retro, spotkania z zawodnikami motorsportu i znanymi pasjonatami jednośladów, prezentacje klubów i stowarzyszeń motocyklowych z całego kraju oraz szkolenia z bezpieczeństwa jazdy.
Oto wyniki:
- I miejsce – Klaudia Jastrzębska 4TL
- II miejsce – Jacek Siedlarczyk 1TI
- III miejsce – Mateusz Jaszewski 1 LBP
- III miejsce – Wojciech Skalik 1TS
Zwycięzcy wezmą udział w kolejnych zmaganiach ortograficznych, które odbędą w się Szkole Podstawowej nr 4 im. Obrońców Westerplatte w ramach Konkursu Ortograficznego „Wyszkowskie Dyktando” w kategorii szkół ponadgimnazjalnych.
Gratulujemy i życzymy powodzenia.
Czytaj więcej: Akcja UNICEF Polska "Wszystkie kolory świata"
Warunki uczestnictwa oraz przebieg konkursów znajdują się w regulaminie zamieszczonym poniżej. regulamin