Wybrane zagadnienia z działalności gospodarczej

Sposoby na zareklamowanie swojej działalności

  1. Mogą to być ulotki roznoszone po domach lub zostawiane w widocznych miejscach. Muszą być dobrze zaprojektowane, przejrzyste i czytelne dla potencjalnego klienta.
  2. Dobrym sposobem jest reklamowanie swojej firmy w lokalnej prasie lub telewizji. Jednakże podstawową wadą tej metody są spore koszty reklamy, wszystko jest uzależnione od zasięgu prasy i telewizji w danym rejonie.
  3. Można wykorzystać do reklamy samochód, na którym będą umieszczone wszelkie informacje o firmie. Taki samochód przyciąga uwagę klientów, ta metoda jest jedną z bardziej kreatywnych.
  4. Absolutna podstawa - posiadanie strony internetowej. W obecnych czasach jeśli firma nie jest do odnalezienia w Internecie, to możnaby ją uznać za nieistniejącą. Strona internetowa jest naszą wirtualną wizytówką, musi być dobrze zaprojektowana.
  5. Niektóre firmy wynajmują również powierzchnie reklamowe na których mogą się reklamować. Mogą to być różnego rodzaju billboardy albo mobilne reklamy umieszczone na przyczepach jak również i samodzielnie stojące przyczepy reklamowe umieszczone w strategicznych reklamowo miejscach, np przy skrzyżowaniach.


Najważniejsza zasada reklamy - systematyczność

Systematyczność jest niezbędna do tego, żeby wiele osób mogło się o naszej firmie dowiedzieć. Jeśli zaniechamy systematyczności, to z czasem ludzie mogą zapomnieć o naszej firmie, a to może się odbić na naszych dochodach.



Sposoby reklamowania się na lokalnym rynku

Prezentacja została zrealizowana w ramach projektu "Mazowsze - stypendia dla uczniów szkół zawodowych".